2021 Ford Mustang Mach 1

 Görkemli tarihi boyunca Ford Mustang, birçok farklı isim altında birçok enkarnasyonda meraklıların kalbini ele geçirdi. GT, Cobra, SVT, SVO, Shelby, Bullitt, Boss, California – bunlar sizin için bir anlam ifade ediyor mu? Muhtemelen. Ancak 1968 sonbaharında 1969 Mustang mahsulü için ilk kez ortaya çıkan Mach 1’i unutmayın. Modelin sertleştirilmiş hayranları arasında popüler olan Mach 1 paketi, 1978’e kadar teklif edildi, ancak Ford, 2003 ve 2004 Mustang modelleri için performans odaklı baskıyı kısaca canlandırdı.

Ford Mustang Mach 1


Mach 1’in tanımı
Ford serisinde kalan tek otomobili yakından tanıyanlar, bu varyantta dönüş sinyallerinin altında daha büyük ızgaraları barındıran bir tampon içeren özel ön ucu fark etmiş olacaklar, bu da kas otomobilin disk frenlerini daha iyi havalandırmak için önemli bir özellik otomobil haberleri

Izgara, spor otomobilin görsel imzasında da söz sahibi. Gerçekten de diğer modelde atın armasının her iki yanında görülen yardımcı ışıkların olmaması, Mach 1’in bir diğer ayırt edici özelliğidir.

Mach 1 standart beş kollu kömür tekerleklerle birlikte gelirken, test cihazımız karmaşık bir tasarıma sahip daha geniş tekerleklere sahipti. Ayrıca ön çamurlukların mat siyah plastikten yapılmış ince bir kalıplama ile genişletildiğini de belirtmiştik.

kaputun altında
Ancak bir Mustang Mach 1’de yalnızca özel bir görünümden ve birkaç ekstra seçenekten daha fazlası var. Örneğin, Mustang GT’den ödünç alınan doğal emişli 5.0L V8 motor, Shelby GT350 motorundan emme manifoldu, yağ filtresi adaptörü ve motor yağı soğutucusu gibi birkaç bileşen sayesinde yaklaşık 20 ekstra beygir gücü alıyor.

Son olarak, MagneRide süspansiyonu, daha ağır direksiyon kolonu, daha güçlü viraj denge çubukları ve ön yaylar ve Mach 1’in ekipmanları arasında yer alan en hızlı Mustang’in birkaç diğer parçası bu incelemeyi tamamlıyor.

Ford Mustang Mach 1 Sürüş Paketi
Herhangi bir iyi spor araba gibi, Mach 1 Mustang güzel bir dizi ek bileşenle donatılabilir. Örneğin, Mach 1 Sürüş Paketi bunu güzel bir şekilde göstermektedir. Daha geniş tekerlekleri (10.5 inç ön ve 11 inç arka) ve takılı oldukları jantlar kadar geniş performans lastiklerini içerir. Ayarlanabilir üst süspansiyon dikme bağlantıları da vardır.

Mach 1’e farklı şasi ayarları sağlayan bu 4,500 dolarlık isteğe bağlı paket, aynı zamanda onu Flap Gurney tarzı bir arka spoyler ve önde performans tarzı bir aerodinamik ayırıcı ile donatırken, içeride katlanır, bölünmüş bir orta arka koltuk var.

İtiraf etmeliyim ki, bu paket Mach 1’in görünümünü büyük ölçüde geliştiriyor. Bu coupe, tüm gelişmiş aerodinamik uzantılarıyla kapalı bir devrenin köşelerini almaya hazır görünüyor. Ön ayırıcının park yerlerine girmeyi veya hız tümseklerinden geçmeyi biraz zorlaştırdığını söylemeliyim. Neyse ki, karbon fiberden değil plastikten yapılmış!

Günlük olarak Mustang Mach 1 ile yaşamak
Mach 1’in donanımının nasıl iyileştirildiğini okuyup tekrar okuduğunuzda, böyle bir canavarın günlük olarak ne kadar yaşanabilir olduğunu merak edebilirsiniz. Ama sizi temin etmek isterim: her şeyden önce, Mustang Mach 1 yollarımızda kullanılmasına izin verilen bir arabadır; ve sürmek için biraz daha beceri gerektirse bile, bu modern güçlü arabayı biz Kanadalıların çok sevdiği kraterli yollarda sürmek kesinlikle mümkün.

Öte yandan, Mach 1 sürüş paketi seçeneğini kontrol etmeden önce iki kez düşünün, çünkü bir yarış pisti için daha uygun olan geniş lastikleri, otoyol tekerlek izleriyle iyi karışmaz. Mach 1’in daha ağır bir debriyaj ve direksiyona rağmen bu tür yol düzensizliklerine maruz kalmadığı şehirde bu biraz daha kolay.


Comments

Popular posts from this blog

Hibrit sistemli Cupra Formentor